تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

خدمات فنی نیما آماده ی ارائه خدمات نصب توالت فرنگی ،تعمیر توالت فرنگی ،لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی ،حتی ایام تعطیل و باقیمت منصفانه می باشد.

نصب توالت فرنگی تهرانپارس

برای نصب و تعمیر توالت فرنگی ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا تجهیزات لازم است یانه؟برای نصب توالت فرنگی تهرانپارس ابتدا باید محل مورد نظر آماده باشد‌.یعنی لوله ی خروجی فاضلاب 4میلی متر با کف اختلاف داشته باشد تا بوگیر یا واشر درز گیر درجای خود قرار بگیرد.وشیر پیسوال هم در نزدیکی لوله ی فاضلاب باشد تا نصب توالت به طور صحیح انجام شود. در ادامه ی کاربرای نصب صحیح باید از متخصص و افراد با تجربه کمک گرفت که می توانید نصب توالت فرنگی خود را به شرکت ما بسپارید.

دلایل خرابی توالت فرنگی

خرابی فلوتر یاشناور توالت فرنگی
خرابی فلاپر توالت فرنگی
لوله بازکنی توالت فرنگی تهرانپارس
کار نکردن دکمه تخلیه
خرابی فلوتر یا شناور

حجم آبی که در فلاش تانک یا مخزن توالت ذخیره می‌شود.به وسیله‌ی اهرم و فلوتر تنظیم می شود.اگر آب وارد شده داخل مخزن کنترل نشود و موجب هدررفتن آب شود.از نشانه های خرابی فلوتر یاشناور باشد.شناور دارای یک توپی و درجه ی تنظیم آب است .هنگامی که توپی شناور و تنظیم بدرستی عمل نکنند.و دچار خرابی شوند‌. آب از مخزن سرریز شده و موجب هدررفتن آب می شود.در صورت مواجه شدن با این مشکل باید سریعا برای تعویض فلوتر اقدام نمایید. شرکت ما با داشتن سابقه ی کاری بالا عمل تعویض وحتی تعمیر فلوتر را درکمترین زمان انجام می دهند.

خرابی فلاپر توالت فرنگی

فلاپر توالت قطعه‌ای است که داخل فلاش تانک یا مخزن قرار می گیرد. و وظیفه ی آن هنگام زدن دکمه تخلیه آب آن را از فلاش تانک به کاسه با فشار زیاد تخلیه می کند.اتصال فلاپر از طریق زنجیر به سیستم تخلیه است.اگر آب مخزن به کاسه تخلیه نشود. از علت آن می تواند خرابی فلاپر اشاره کرد. اگر فلاپر با زدن دکمه آب را تخلیه نکند .باید تعویض شود.که دراین حالت باید توسط فرد باتجربه که فلاپر را به طور صحیح در جای خود قرار دهد.که بهترین کار تماس با شرکت ما است.

لوله بازکنی تهرانپارس

هنگامی که توالت فرنگی در تهرانپارس شما آب را به طور خوب ویا ضعیف تخلیه نکند .وآب در کاسه بماند. از دلایل آن می تواند گرفتگی در سیفون آن باشد‌.که دراین صورت باید عمل فنرزنی با دستگاه ژنراتور برقی انجام شود.

از دلیل دیگر گرفتن توالت فرنگی افتادن اشیایی مانند درب شامپو و سرشیر وافتادن صابون باشد که در این صورت باید توالت فرنگی برداشته شود و شی مورد نظر را بیرون آورده شده و نصب توالت فرنگی دوباره انجام شود.که متخصصین ما در این زمینه دارای مهارت و تجربه ی بالا هستند.

کار نکردن دکمه تخلیه

از علت های کار نکردن تخلیه آب فلاش تانک به کاسه می توان به خراب شدن دکمه توالت فرنگی اشاره کرد اگر دکمه دچار خرابی شود و عمل اتصال را به فلاپر ندهد آب تخلیه نمی شود. و موجب بروز مشکل می شود .برای حل این موضوع باید دکمه تعویض گردد.

شما می توانید با خیال آسوده تمامی کار های تعمیر ،نصب ،رفع گرفتگی توالت فرنگی در تهرانپارس ،لوله بازکنی ،چاه بازکنی و تخلیه چاه خود را به شرکت ما بسپارید.
پیمایش به بالا
تماس مستقیم