تعمیر توالت فرنگی تهران

تعمیر توالت فرنگی ،نصب توالت فرنگی،لوله بازکنی ،چاه بازکنی توالت فرنگی خود را به خدمات فنی نیما بسپارید.

خدمات فنی نیما به صورت شبانه روزی و قیمت منصفانه آماده ارائه ی خدمات می باشد.

نصب توالت فرنگی

برای نصب توالت فرنگی و تعمیر توالت فرنگی تهران ابتدا باید شما توالت فرنگی مورد نظر خور را مطابق لوله اتصال آب ورودی و خروجی فاضلاب توالت فرنگی تهیه کنید.وبرای نصب و آماده سازی تجهیزات با متخصص های باتجربه ما تماس حاصل فرمایید.تا برای نصب توالت مورد نظر بیایند.

تعمیر توالت فرنگی

چرا توالت فرنگی دچار خرابی می شود ؟

دلایل کارنکردن توالت فرنگی:
خرابی فلوتر یا شناور
تخلیه نامناسب آب
فلاش تانک به آرامی پر می شود.
رسوب گرفتن سیفون توالت فرنگی
کار نکردن دکمه تخلیه
فلوتر کار نمی کند و از کار می افتد.

این موارد از مهمترین علت هایی است. که سبب درست کار نکردن توالت فرنگی می شود و نیاز به تعمیر توالت فرنگی تهران .که اگر در صورت مواجه شدن با این مشکلات می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

خرابی فلوتر یا شناور توالت فرنگی

باید بدانید که حجم آب که ذخیره می‌شود.به وسیله‌ی شناور و اهرم تنظیم می شود .در زمانی که اهرم درست کار نکند و آبی که وارد مخزن می شود.را نتوان چک کرد آب سرریز شده و باعث هدر رفتن آب می شود که در این صورت فلوتر یاشناور توالت فرنگی خراب شده است.و باید تعویض شود.

تخلیه نامناسب آب توالت فرنگی

لوله بازکنی توالت فرنگی تهران

هنگامی که توالت فرنگی آب را از فلاش تانک به کاسه تخلیه نکند یا به طور ضعیف به کاسه بریزد تخلیه نامناسب صورت می گیرد که دلایل مختلفی مانند کار نکردن دکمه، خرابی زنجیر داخل فلاش تانک و کنده شدن نخ تخلیه باشد.

دلیل آرام پرشدن فلاش تانک توالت فرنگی

هنگامی که احساس کردید فلاش تانک به آرامی پر می شود دلیل آن این است که به زودی فلوتر یا همان شناور دچار خرابی می شود یا اینکه خراب شده است. تعمیر توالت فرنگی تهران که باید توسط افراد باتجربه ما تعویض گردد.

رسوب گرفتن توالت فرنگی

وقتی که توالت فرنگی آب را به طور کامل و مکش قوی تخلیه نکند علت آن این است که لوله ی خروجی آن رسوب گرفته است و برای رسوب زدایی آن باید عمل فنر زنی انجام شود.

لوله بازکنی توالت فرنگی

وقتی که توالت فرنگی آب را به طور کامل تخلیه نکند و آب در کاسه بماند.یا آب به سختی تخلیه شود یعنی آب کم کم به لوله ی فاضلاب نفوذ کند.گرفتگی در توالت وجود دارد که از علت های آن به می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افتادن اشیا داخل توالت فرنگی مانند:افتادن صابون،درب شامپو،افتادن سرشیرو….

افتادن دستمال کاغذی داخل توالت فرنگی باعث گرفتگی لوله می شود.

گیر کردن لوله ی فاضلاب و سیفون توالت فرنگی با مدفوع سفت

اگر به دلیل افتادن شیٔ لوله بگیرد توالت فرنگی توسط متخصصین شرکت ما برداشته می شود و شی از داخل لوله در آورده می شود. و توالت فرنگی را دوباره نصب می کنند.

هنگامی که توالت فرنگی در اثر افتادن دستمال کاغذی ویا مدفوع سفت (یبوست)دچار گرفتگی شده باشد. و آب در کاسه بماند باید عمل فنرزنی انجام شود. تا مشکل گرفتگی رفع شود.

پیمایش به بالا
تماس مستقیم