لوله بازکنی تهرانپارس

چاه بازکنی در تهرانپارس

چرا لوله ی فاضلاب سینک ظرفشویی دچار گرفتگی می شود؟

به هنگام شستن ظرف ها چربی و رسوب ناشی از ظروف آشپزی لوله فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود. و دلیل دیگر این است که چون لوله ی فاضلاب های لباسشویی و سینک به هم متصل هستند و پرز لباس ها در لوله جمع می شوند. ولوله دچار گرفتگی می‌شود.

چربی زدایی لوله بازکنی تهرانپارس چگونه انجام می شود ؟

هنگامی که لوله ی سینک گرفته باشد.چربی ها حالت ژله ای به خود گرفته و در لوله می مانند ولوله دچار گرفتگی می شود. پس برای حل این موضوع شما باید اقدام به چربی زدایی لوله کنید و دراین صورت شما می توانید باما تماس حاصل فرمایید . و متخصصین باتجربه ما بدو کثیف کاری این کار را برای شما انجام بدهند.

لوله بازکنی توالت در تهرانپارس

هنگامی که لوله ی فاضلاب دستشویی شما آب را به خوبی عبور ندهد.و دچار گرفتگی شده باشد علت های مختلفی دارد.از جمله:رسوب گرفتن شترگلویی لوله دستشویی،افتادن اشیایی مانند درب شامپو،فرچه دستشویی،سرشیر و…گیر کردن لوله با مدفوع سفت که در این صورت باید با کمک گرفتن از نیرو های باتجربه ما مشکل را برطرف کنید.

لوله بازکنی توالت فرنگی

هنگامی که توالت فرنگی آب را تخلیه نکند و یا آب به طور ضعیف تخلیه شود ویا اینکه آب در کاسه بماند علت آن این است که لوله ی توالت فرنگی گرفته شده است . از دلایل گرفتن توالت فرنگی عبارتند از:

افتادن دستمال کاغذی در کاسه،افتادن صابون،افتادن درب شامپو وسرشیرو…،گیر کردن مدفوع سفت دراثر یبوست،گیر کردن مو،رسوب. گرفتن لوله فاضلاب وشتر گلویی لوله که برای رفع مشکل باید ابتدا عمل فنرزنی توسط‌ شرکت ما انجام شود ودر صورت افتادن شیٔ هم نیروهای باتجربه با ابزار مخصوص شب را در می آورند.

درآوردن اشیا از لوله

هنگامی که لوله ی دستشویی شما در اثر افتادن اشیایی مانند گوشی،طلا،درب شامپو،فرچه دستشویی و…افتاده باشد .و شما نتوانید از آن استفاده کنید یا دراثر افتادن شیٔ لوله گرفته باشد.دراین صورت باید از ابزار مخصوص استفاده شود تا شی مورد نظر بیرون آورده شود .

لوله بازکنی لوله سخت سیمانی

وقتی که شما با لوله ای مواجه می شوید که بعد از بازسازی منزل یا اداره و….آب در آن نفوذ نکند علت آن می تواند رفتن سیمان یا دوقاب بند کشی در هنگام بازسازی ساختمان باشد که راه لوله کیپ می شود.که دراین صورت باید لوله با ابزار مخصوص سرویس کار شرکت ما و دقت فراوان باز شود .تا آسیبی به لوله نرسد.

پیمایش به بالا
تماس مستقیم