لوله بازکنی نارمک

خدمات لوله بازکنی در نارمک،چاه بازکنی تعمیر توالت فرنگی در نارمک را از خدمات فنی نیما بخواهید.

اطلاعات خدمات شرکت نارمک

چاه بازکنی توالت ایرانی

لوله بازکنی روشویی

لوله بازکنی توالت فرنگی

لوله بازکنی سینک ظرفشویی

بازکردن لوله های سخت سیمانی

چاه بازکنی توالت ایرانی

هنگامی که چاه بازکنی نارمک توالت ایرانی شما آب را به لوله ی فاضلاب تخلیه نکند لوله بازکنی نارمک .و آب از لوله بالا زده و آب و فضونات داخل کاسه توالت بماند. دلایل مختلفی دارد.از جمله :رسوب گرفتن شتر گلویی لوله ی فاضلاب،گرفتگی با مدفوع، افتادن اشیا داخل لوله و…

اگر لوله ی شما به دلیل گرفتگی با مدفوع و رسوب گرفتن لوله ی فاضلاب در شتر گلویی باشد باید عمل فنرزنی با دستگاه ژنراتور برقی و فنر های فولادی و یا پمپ تراکم هوا توسط متخصصین شرکت ما انجام شود.

اگر با مشکل افتادن اشیایی مانند درب شامپو ،افتادن سرشیر ،افتادن طلا و گوشی همراه و… مواجه شدید و نتوانستید از سرویس استفاده کنید .برای رفع مشکل باید از نیروهای با تجربه ی ما کمک بگیرید. تا با ابزار مخصوص شی مورد نظر را از داخل لوله در بیاورند.

لوله بازکن توالت فرنگی در نارمک

هنگامی که شما با مشکل گرفتگی توالت فرنگی در نارمک مواجه می شوید.یعنی آب در کاسه بماند.و به لوله ی فاضلاب نفوذ نکند.ویا آب به صورت ضعیفی به لوله نفوذ کند.در این حالت لوله دچار گرفتگی شده است .از علت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:افتادن صابون ،افتادن فرچه دستشویی هنگام شستن و…دلیل دیگر گرفتگی توالت فرنگی می تواند در اثر افتادن دستمال کاغذی داخل سیفون توالت فرنگی باشد که منجر به گرفتگی می شود.واز علت های دیگری که می توان گفت گرفتگی توالت فرنگی در اثر مدفوع سفت (یبوست در اثر مصرف دارو )و…باشد.ودر ادامه راه بازکردن گرفتگی را به شما خواهیم گفت.

راه های باز کردن توالت فرنگی

درصورت گرفتگی لوله توالت فرنگی در نارمک با دستمال کاغذی و یا مدفوع و…باید عمل فنرزنی با دستگاه ژنراتور برقی و فنر های فولادی و در صورت نیاز پمپ تراکم هوا توسط متخصصان شرکت نیما انجام شود.

لوله بازکنی نارمک سینک

از رایج ترین مشکلاتی که برای خانم ها در آشپزخانه به وجود می آید.گرفتگی لوله‌ی سینک است. که مشکل بزرگی است.

در آشپزخانه ها به دلیل استفاده از مواد غذایی و روغن های صنعتی و حیوانی که هنگام شستن ظروف به لوله ی فاضلاب سینک وارد می‌شود.

بازکردن لوله‌های سیمانی

بناهای ساختمانی هنگام ساختمان سازی و بازسازی به دلیل کم کاری در پوش های مناسبی برای کف شور ها و لوله های خروجی نمی گذارند.که هنگام سیمان کاری ،بندکشی و کار هایی که با سیمان وماسه کار می کنند.سیمان و ماسه وارد لوله شده و راه لوله مسدود می شود. و به هنگام استفاده مشکلی بزرگ به وجود می آید.

درصورت مواجه شدن با این مشکل باید سیمان و ماسه از لوله خارج شود .تا آب به به لوله ی خروجی نفوذ کند.پس بهترین راهکار تماس گرفتن با شرکت ما است.مادر شرکت متخصصینی داریم که با ابزار مخصوص و دقت فراوان سیمان و ماسه را بدون آسیب زدن به لوله خارج می کنند.

شرکت خدمات فنی نیما آماده ی همکاری با شرکت ها و مجتمع های مسکونی ،تجاری و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.
پیمایش به بالا
تماس مستقیم