لوله بازکنی ولیعصر

لوله بازکنی ولیعصر تهران چاه بازکنی ولیعصر و تخلیه چاه

خدمات فنی نیما آماده ی ارائه خدمات لوله بازکنی چاه بازکنی تعمیر توالت فرنگی در سراسر تهران به صورت شبانه روزی و ارزان ،حتی در ایام تعطیل می باشد.

انواع لوله‌ بازکنی در ولیعصر تهران

بازکردن لوله ی فاضلاب سینک ظرفشویی
رفع گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی
باز کردن لوله ی کفشور پارکینگ
باز کردن لوله های سخت سیمانی
لوله بازکنی ناودانی پشت بام وبالکن
چاه بازکنی لوله های حمام وروشویی
باز کردن لوله ی سینک آشپزخانه

یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها گرفتگی سینک ظرفشویی آشپزخانه در ولیعصر استان تهران می باشد.هنگامی که سینک دچار گرفتگی می‌شود.مشکل بزرگی به وجود می آید.و ما برای رفع این مشکل محلول لوله بازکن و پمپ دستی را توصیه نمی کنیم.چون ریختن محلول فقط باعث انباشته شدن چربی ها و رسوب های لوله ی فاضلاب می شود.ومشکل را بزرگتر می کند. وام پمپ دستی هم فقط باعث جا به جا شدن. مواد زائد داخل لوله می شود.بهترین راهکار برای حل مشکل کمک گرفتن. از متخصصین باتجربه ی شرکت ما که مشکل گرفتگی لوله را به صورت فنرزنی و جرم گیری با دستگاه ژنراتور برقی و فنر های فولادی ودر صورت نیاز استفاده از دستگاه تراکم هوا انجام می دهند.

چاه بازکنی توالت ایرانی و فرنگی

هنگامی که شما درمنزل یا محل کار در خیابان ولیعصر تهران با مشکل گرفتگی لوله ی توالت ایرانی مواجه شدید.به طوری که آب به لوله ی خروجی فاضلاب نفوذ نکند.علت های آن افتادن اشیایی مانند درب شامپو وسر شیرو افتادن فرچه ی دستشویی و… باشد.

علت دیگر گرفتن لوله فاضلاب دستشویی می تواند در اثر گرفتن با مدفوع در سیفون یا در شتر گلویی لوله ی خروجی فاضلاب باشد.

دلیل دیگری که می توان نام برد.به مرور زمان لوله های دستشویی رسوب می گیرند. و راه لوله باریکتر می شود ودر نتیجه آب و فضونات به سختی رد می شوند.و لوله دچار گرفتگی می‌شود.

راه باز کردن توالت ایرانی

اگر گرفتگی لوله ی فاضلاب در اثر گرفتگی با مدفوع در سیفون یا شتر گلویی باشد. باید عمل فنرزنی با دستگاه و در صورت نیاز پمپ تراکم هوا توسط متخصصان شرکت ما انجام شود.واگر گرفتگی در سیفون یا شتر گلویی باشد.باید عمل رسوب زدایی انجام شود.

اگر لوله در اثر افتادن اشیایی که متن های بالا خواندید.دچار گرفتن شد.اگر شی قابل دیدن باشد.ابتدا متخصصین باتجربه ما با ابزار مخصوص شی را از لوله خارج کرده و بعد با دستگاه لوله بازکنی به صورت %100تضمینی لوله را باز می کنند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی در ولیعصر

هنگامی که توالت فرنگی محل کار و یا منزل شما آب را تخلیه نکند. و آب در کاسه بماند. و یا به طور ضعیف آب به لوله ی خروجی فاضلاب نفوذ کند.در این صورت گرفتگی یا در سیفون ویا شتر گلویی ویا لوله‌ی توالت وجود دارد.

از دلایل گرفتگی توالت فرنگی که می توان نام برد :افتادن صابون،افتادن دستمال کاغذی ،گرفتگی با مدفوع ،رسوب گیری لوله ی خروجی فاضلاب و افتادن اشیایی مانند صابون،درب شامپو و…. می باشد.

و از راه های باز کردن توالت فرنگی:اگر گرفتگی در صورت افتادن اشیا باشد. باید توالت فرنگی توسط فرد باتجربه برداشته شده و عمل فنرزنی انجام شود. و توالت دوباره نصب شود.که بهترین کار کمک گرفتن از نیرو های باتجربه ما در شرکت نیما است.

درصورت گرفتن لوله توالت در اثر افتادن دستمال کاغذی و مدفوع باشد باید عمل فنرزنی با دستگاه مخصوص لوله بازکنی توسط متخصص انجام گرفته و گرفتگی رفع شود.

باز کردن لوله ی کفشور پارکینگ

یکی از مشکلاتی که در پارکینگ آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی و اداری به وجود می آید.بالا زدن آب از کف شور پارکینگ می‌باشد

.یکی از دلایل گرفتگی لوله ی پارکینگ متصل بودن. همه‌ی لوله‌ های واحد ها که در نتیجه به پایین ترین لوله که لوله ی پارکینگ که لوله ی اصلی می باشد.میرسد .هنگامی که لوله‌ی اصلی بگیرد. آب از کف شور پارکینگ بالا می زند. چون لوله در زیر زمین طولانی است. باید با استفاده از دستگاه لوله بازکنی وفنر های فولادی 35متری توسط شرکت اقدام به باز کردن لوله شود.

باز کردن لوله های سخت سیمانی

در ساختمان های نوساز و باز سازی شده ممکن است . لوله بازکنی ولیعصر برای کف شور های آشپزخانه و حمام و دستشویی در پوش نگذارند .که مانع رفتن سیمان هنگام بازسازی و کاشی کاری شود .که با کم کاری بناهای ساختمانی رفتن سیمان به لوله ها رخ می دهد . و هنگام استفاده از کف شور ها آب لوله نفوذ نمی کند. و دچار مشکل می شوید. در صورت مواجه شدن با این مشکل باید از افراد کاردان و باتجربه کمک گرفت که مادر شرکت متخصصینی داریم که با ابزار مخصوص و دقت فراوان و لوله های سخت سیمانی را بدون آسیب زدن باز می کنند.

لوله بازکنی ناودانی پشت بام و بالکن

آب راکد در ناودان ها می تواند انباشته شده و به محل پرورش جلبک ها و دیگر موجودات زنده شود.که می توانند را ه لوله را مسدود کنند.سایش و سن ناودان ها که از جنس چدن هستند باعث زنگ زدگی می شوند. و راه لوله را مسدود می کنند.

در تابستان به علت نباریدن باران گرد و خاک و شاخه برگه درختان داخل لوله های پشت بام و بالکن انباشته شده و باعث انسداد راه لوله می شوند.

راه باز کردن لوله بازکنی ولیعصر های ناودانی و بالکن استفاده از دستگاه لوله بازکنی و پمپ تراکم هوا و فنرهای فولادی توسط شرکت و فرد باتجربه است. که کافیست با اطمینان خاطر این کار را به شرکت ما بسپارید.

چاه بازکنی حمام و روشویی

هنگامی‌که در صورت استفاده از روشویی منزل یا محل کار در سراسر خیابان ولیعصر تهران با مشکل بالا آمدن آب در کاسه ی روشویی مواجه شوید.علت آن گرفتن لوله ی خروجی می باشد. که از دلایل آن رفتن مو و جرم گیری لوله می باشد که با عمل فنرزنی به صورت تضمینی رفع می شود.

وقتی که آب به لوله ی خروجی فاضلاب در حمام نفوذ نکند.وآب از لوله بالا بزند. و لوله دچار گرفتگی شده باشد. دلیل آن رفتن مو ویا افتادن صابون و درب شامپو و حتی لوازم ریز موجود در حمام و جرم گرفتن لوله به مرور زمان است .که با کمک گرفتن از نیرو های باتجربه ما و در کمترین زمان ممکن و بدون کثیف کاری مشکل بر طرف می شود.

در آوردن اشیا از لوله

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد که گوشی همراه یا طلا و اشیا های دیگری مانند فرچه دستشویی سر شیر و … در لوله ی دستشویی بیفتد.که قابل مشاهده باشد. و ونتواستید آن را بیرون بیاورید .در این صورت شرکت ما دارای متخصصینی است که به صورت حرفه‌ای و ابزار مخصوص شی مورد نظر را از لوله بیرون می آورند.

پیمایش به بالا
تماس مستقیم